jueves, 17 de octubre de 2019

Proposta 1




Hola, jo em dic Paula, visc a Terrassa, tinc 17 anys i ara estic estudiant primer de batxillerat atès que estic repetint curs


Els mitjans de comunicació que conec millor són:

Cadenes de televisió: Antena3, FOX, FDF, Neox...

Diaris: El mundo, La vanguardia
Ràdio: EuropaFM, RockFM, 80Rádio


Les meves recomanacions segurament ningú la coneixera a no ser que els hi agradi el anime.

La pel·licula que us recomano es "El viaje de chihiro" i una de les cançons es "Mona Lisa" de Panic! At The Disco i com no podia faltar una petita llista de animes que a mi m'han agradat i quePanic! At The Disco i com no podia faltar una petita llista de animes que a mi m'han agradat i que vull compartir amb vosaltres:
1- Shingeki no kyojin
2- Haikyuu
3- Owari no seraph
4- Ansatsu kyoushitsu
5- Psicho pass
6- Fairy Tail
7- Umineko no naku koro ni
8- Bleach
9-Tokyo Ghoul
10- Junjou Romantrica

No hay comentarios:

Publicar un comentario